Brist på annat

Jag sitter här i mina funderingar... helt plötsligt kom jag på att jag lika gärna kan skaffa en blogg, för hmm tredje gången?

Har nyss badat badkar och fastna här... borde borsta håret ( innan det förvandlas till något annat), klä på mej ( innan jag fryser ihjäl ), fast morgonrock är fint det också :)

Pysslar om mej själv lite idag, efter en skoldag med massa information om projektarbetet som snart ska sätta igång, phuu... hur ska detta gå? Jag som aldrig skrivit en uppsats, har inte varit på ett bibliotek sen jag va 14!? shit. Men det ska gå. Tur att min kära syster snart är färdig utbildad Lärare i svenska och engelska...

Jaa så idag har jag vaxat Terece, och Terece har vaxat mej... efter badet ( alltså nu ) har jag lagt en fukt mask från Decleor... en av mina favoriter! Det är super skönt och boosta huden med massa fukt den här årstiden!
Efter jag tagit bort masken tänkte jag lägga mej på sängen och fortsätta läsa den sista twilight boken... nu är det spännande kan jag säga.

Vid 9 tiden kommer min underbaraste, bästa pojkvän, och bästa vän Oliver hit!!!



I den här bloggen kommer det nog bli mycket tankar och funderingar... och allmänt om mitt vardagsliv.
För just nu är jag så skoltrött och orkeslös.... Måste hitta tillbaka där jag va för ett halvår sen... Och fokusera på allt positivt runt omkring mej!

Det va allt för den här gången...


  :)



/// *

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha ett kort på er två i sjal o mössa - hi hi :P

Du!! Ring mig så hjälper jag dig att hitta litteratur och jag hjälper dig med uppsats!! Du skriver, jag läser, du skriver om, jag läser igen osv osv - det här fixar du!! På biblioteket kollar du bara på datorerna om böckerna du vill ha finns och då står det vilken hylla du ska leta på o vilken avdelning - fråga personalen om du inte hittar; inga problem! Du kan även söka på biblioteket på internet o kolla hemifrån i deras katalog o se om böckerna finns: skriv ner på en lapp vilka hyllor du ska leta på och gå sen till bibblan - superenkelt! puss o lycka till!!

2010-01-13 @ 19:20:53
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0