Sjuklingar

Ja det börja med att jag mådde dåligt i söndags efter hela Olivers familj hade åkt hem. På måndagen vakna jag med feber, och i tisdags vakna oliver med jätte ont i halsen och feber. Oliver fick pencilin igår för halsfluss, jag är liv rädd att jag ska få det. Men idag mår båda faktisk bättre, så hoppas det håller i sej. Vi har typ snus tomt i kylskåpet.. så idag ska vi åka och handla faktiskt.

I fredags va vi ut med Malin och flera andra av Olivers jobbar kompisar, det va riktigt trevligt... spela biljard drack öl och umgicks.
På lördagen stor städade vi här hemma, och bakade in för kalaset på söndagen :)


Nästa helg kommer troligtvis syrran Johan och Maya hit, ska blir riktigt kul!!! 



///*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0