Lägenhet + Vänner

Ska snart åka in till Grand hotell och möta upp Oliver och hans jobbar kompis, sen ska vi dra till högdalen och kolla på lägenhet :) Hoppas hoppas det är nå vettigt....



Har så mycket funderingar ibland, det här med vänner... "vänner kommer och går". Många säger att en person kommer in i dit liv för att du/ni behöver varandra då, sen när man har fått det man ska av varandra så skiljs man åt?
Men varför är det så? Jag grubblar och grubblar över många "vänner" som jag kan sakna så mycket, men ska jag verkligen sakna någon som svikit mej? sårat mej? som inte älskar mej längre? Varför ska jag lägga ner all denna tråkiga energi på dessa tankar?
Varför är det så svårt och bara släppa? och bara gå vidare...

Det jag mest funderar på är varför denna långa vänskap, sen helt plötsligt är det som att vinden tog ifrån det, på en sekund... för att aldrig mer komma tillbaka... Varför?

Antar att jag får försöka tro på det jag först skrev, "vänner kommer och går" och där med basta!

Jag är otroligt tacksam för alla fina vänner som finns kvar, och som jag vet alltid kommer finnas kvar vad som än händer!

Anja, som är som min syster... vi är så lika men ändå så olika.

Nadja, som verkligen finns där i vått och tort! hon har dom raka svaren...

Micka, som alltid får mej på bra humör, och känna mej som hemma!

Malin, Livar upp stämning och man kan ha hur kul som helst.

Sara, Min älskade syster... det är där jag kan dela mina tankar och drömmar utan att bli dömd.

Lina, Min andra älskade syster.. min extra lilla mamma.

Carro, vi har haft våra upp och ned gångar, men hittar alltid tillbaka.


Oliver, Min nyfunne vän ;) Kärlek, skratt och tårar! Jag bara älskar att dela mitt liv med denna underbara människa!

Tack för att ni finns i mitt liv! Och förgyller mina dagar med så mycket kärlek och vänskap!


Nu är det dags för mej att göra mej klar och åka in till stan!

///*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0