Långt hår

Jag börjar sakna mitt långa hår!!! Hoppas det växer ut snabbt... hatar mellanläget också.. när det inte är kort och inte långt... hmm :P

Usch, idag har jag haft migrän... vilket jag inte haft på flera år. Eller jag tror det va det iaf... har haft lite "smyg" ont i huvudet i helgen, och känt mej slut. i ena ögat har det känts suddigt och som att de har hållt på och "fladdra" inne i det.. skum känsla. Och imorse orka jag knappt röra på mej, så trött i huvudet och ont. och den där jobbiga spänningen kring ögonen...

Men nu börjar allt släppa, jag har vilat och bara tagit det lugnt idag. Känner mej ganska stressad dock. Vill plugga, tvätta och diska... Vi får se hur resten av dagen blir! Jag längtar till skolan iaf, det va jobbigt och vara hemma idag, samtidigt som det va väldigt skönt och vila bort den jobbiga migränen.

Igår va jag och Oliver på snabba cash. Boken är mycket bättretycker jag, det som jag trodde det skulle handla om va knappt med i filmen. Men jag ska inte klaga allt för mycket:) den funka. Men ja, hmm svenska filmer.

                


                 


Vad tycker ni: Långt?, Kort?, Mörkt?, Ljust?, Lugg?, Inte lugg?

///*


Kommentarer
Postat av: sara

Du är super söt i det korta!! men du är fint i långt oxå o mörkt - men du är även fin i ljust! Lite slingor till våren kanske?

puss o skönt att migränen gick över! Ta en sak i taget!! Har du fått inbjudan till moster Eva på lördag? men du kanske inte kan komma hem? puss

2010-01-18 @ 20:23:53
URL: http://sararos.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du var ju så fiiin i håret när du kom tillbaka till skolan efter jul! Ha det så ett tag, skitsnyggt!

Hoppas att du mår bättre. Kram

2010-01-19 @ 20:05:24
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0