Ingenting

Ja det är stopp idag, stopp på allt. Jag har ingen lust med någonting! Försöker klä på mej lite just nu, tänkte ta bilen till coop och handla lite... kanke en sväng till systemet och fylla på skåpet med lite öl.
Men egentligen känner jag inget, jag känner inte alls för något... ganska sjukt hur man kan känna så. Men ibland gör jag det. Jag vill inte kolla på tv, inte äta, inte sova, inte plugga, inte handla, inte träffa någon, nej inget.

Hade en ganska sjuk dröm inatt också... hmm.


Men en sak jag känner att jag måste fast jag inte vill, är och handla. skönt med bil iallafall.

Så ser min Fredag ut, inspirerande va ;)???

Ha en bra helg alla!

///*

Kommentarer
Postat av: sara

det kallas för att man laddar batterierna när man känner så!! puss finaste Du!

2010-01-15 @ 19:02:21
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0