*

I torsdags åkte jag hem till mora. Det va riktigt skönt och bara vara hemma.

Igår va jag till skolan. Efter skolan va jag på mitt första kbt möte, det känns riktigt bra att jag får hjälp med mitt problem. 
Efter det mötte jag upp Oliver på stan, vi shoppa lite nya kläder till han. Sen åkte vi och handla och Oliver gjorde Pasta carbonara när vi kom hem, super gott. Jag tvätta och stog i igår. jag va klar med tvätten klockan 23. Sen skulle jag duscha, la mej vid 24

Jag har sovit super dåligt inatt, imorse när jag vakna va jag tröttare än någonsin. Och det gjorde att jag somna skönt imorse istället.

Igår va en bra dag, men det va nog för mycket av allting. Jag är inte van. Men någon dag önskar jag att jag får ha en sån dag utan att bli helt slut. Att jag hittar mina rutiner och få må bra och känna mej säker i mej själv.

Jag är så tacksam över min familj som stöttar mej just nu! Som förstår att det är inte så lätt för mej att göra helt vanliga saker just nu. 
Och att jag har Oliver, vet inte vad jag skulle gjort utan han. Det är han som får dagarna och kännas lite bättre, även fast det är jobbigt. 

Det svåraste just nu, är att jag inte kan sätta fingret på vad som får mej att må så här. Men antar att det är mycket som spelar in från en vanlig vardag till hur jag har mått förr osv. 


Jag har valt att skriva hur jag känner och vad jag har gjort på dagarna i min blogg. Jag tror det kan hjälpa mej och se. Se vilka dagar jag mått bättre än andra, och vad som gjorde att jag mådde bättre den dagen osv. 


Thats it 

///*
 


Kommentarer
Postat av: sara

det låter super att skriva hur du mår - det kommer hjälpa DIG och ANDRA!! kram du är bRA! puss

2010-01-26 @ 18:08:38
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0