27/1-10

Har nyss kommit hem från Skin consept. Där vi har haft utbildning av dermalogica 3 dagar. Jag är inte riktigt såld på dessa produkter än... hmm någon som använder dessa produkter?
Vi fick iaf ett varsit presentkort på 500kr, och handla produkter från dermalogica för inköpspreis exlmoms. Så det är ju nice :) Men då jag själv använder MD och det handlas på Dermarome så vet jag inte riktigt vad jag ska köpa.
Vi ska tillbaka dit på Måndag och Tisdag nästa vecka och gå igenom kropps produkter och kropps behandlingar. Kanske fastnar för något kul då?

Idag har vi gjort ansiktsbehandlingar på varandra. Det behövdes, det va riktigt skönt. Vi ska även få ett varsit startkit anpassat för vår hudtyp på måndag.

Imorgon har vi föreläsning i immunolgi och smittspridning.


Ikväll blir det filmkväll hemma hos Oliver, Ida och Felicia. Men har inte riktigt bestämt mej om jag ska åka dit än...


Min dag har varit ganska bra, va väldigt trött imorse... men det gick bra.
Men nog märks det att man inte mår bra. Jag blir helt slut efter en sån här dag. Det är som att allt är nytt, nya intryck hela tiden, att man är på väg att bli "ny" själv. Att man lär sej nya saker och gammla saker, men försöker se det på ett annat sätt. Hmm ja, konstigt.
Dagen är inte slut än... Men jag hoppas att den fortsätter bra.

Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på, har lagt mej på sängen. Funderar på om jag ska ta tag i disken. Måste även laga mat så jag har matlåda imorgon, och middag ikväll.
Väntar även på att Oliver ska få någon paus i jobbet, så jag vet när jag ska åka bort till dem, om jag ska.
Skulle ju vara trevligt och va hemma hos dom lite för omväxlingskull:)

Något som hjälper mej ganska bra nu när jag mår dåligt är sudoku. Det hjälper mej och bara fokusera på "siffrorna" och jag slipper tänka på allt runt omkring, man slipper jobbiga tankar. Även spela spel funkar. Ett litet tips bara!


///*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0