Tankar

Ja nu är det mycket tankar som far runt.

Det jag ska göra imorgon känns så jobbigt.... Men det blir nog bra och går säkert jätte bra.

På måndag byter jag klass, ska hoppa tillbaka ett snäpp och börja med dem som går termin 2. Det är nog det bästa beslutet jag tagit, det känns så bra.... jag känner mej glad av att bara tänka på att jag ska byta och att jag kommer ha tid med mej själv :) Kan inte bli bättre. Jag är grymt tacksam över denna möjlighet!


På lördag åker jag och Oliver hem till hans familj i Marma (Gävle). Han fick en Lilla syster igår :) En liten Flora. Ska bli så mysigt och träffa lilla bebisen. Och alla hans andra 7 syskon. Lilla familjen, jag vet ;)


För en vecka sen så impuls köpte jag en ny tv också :P den är så fin så :) Riktigt nöjd.



Ja det finns inte så mycket plats för dator livet hos mej just nu, eller rättare sagt, jag orkar inte med det.



Ha en fortsatt bra vecka :)


///*

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Älskar dig och allt känns bättre snart! puss, kram o massa kärlek

2010-02-24 @ 20:07:23
URL: http://sararos.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är glad att du känner att du har tagit rätt beslut! Skönt att du blir kvar på skolan så vi får träffa dej iallafall.



Ha en riktigt bra helg hos svärföräldrarna och lilla bäbisen :-)



Kram!

2010-02-27 @ 22:10:16
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: stora syster

Hej! Får man se en bild på nya skorna? Vi kommer snart o hälsar på - får boka in ngt snart. Lite fullbokad just nu bara - men slutet på mars? puss

2010-03-02 @ 11:44:40
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0