Duktig!

Ja idag förtjänar jag en stjärna tror jag? :)

-Jag har varit i skolan, vilket jag tyckte va kul idag!

-Jag har lagat mat när jag kom hem

-Jag har tagit tag i massa papper och saker som bara har legat på hög för att jag inte orkat förut

-Jag har börjat fixa med praktik platser

-Jag har diskat

-Och jag känner mej GLAD idag!


Jag är trött nu, men det känns skönt!


Jag och Oliver va ganska flitiga igår också. Vi passa Anjas barn en liten stund. Tvätta massa massa tvätt. Oliver diska. Jag laga mat och stor städa hela lägenheten.
Sen kunde vi mysa ner oss och kolla på en film.
Vi såg Aliens in the Attic... Den va riktigt rolig.


Imorgon ska vi göra kropps behandlingar på varandra på skin consept. Ska bli riktgit skönt! Torrborstning, pelling, helkroppsmassage, och inpackning! Me Like.


Ska snart ta mej en dusch bara Oliver har kommit hit. Sen mysa ner mej i soffan, eller sängen.






Längtar till torsdag! Då kommer Mamma och Patrik hit, ska bli kul!


///*

Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt vännen!! Sen kanske du blir som mig; super effektiv i nga dagar för att sen bli helt off o ladda batterierna i nga dagar :) man får försöka hitta en balans mellan alla energitoppar :) HÄRLIGT MED KROPPSBEHANDLING!!! jag vill oxå!! kram o hoppas enerigerna håller i sig även idag!

2010-02-02 @ 08:40:56
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0