Sambo

Ja om 2 månader flyttar min kära Oliver in hos mej :) Ska bli sjukt kul! Jag bara älskar att dela mitt liv med Oliver, både de bra och dåliga stunderna vi har ;) Jag tror inget förhållande eller person kan vara perfekt, men man kan alltid försöka göra det bra och funka för varandra.

Idag har jag varit hemma, hade riktigt jobbig mensverk imorse när jag vakna... och så har jag haft kallsvettningar, så äckligt och jobbigt. Vi kvinnor får stå ut med mycket vi! Men det är det som gör oss så starka.

Så idag har jag kollat på desperate hosewives, lagat en lasange och kollat på flickan som lekte med elden. Nu har jag börjat kolla på luftslottet som sprängdes, men har tagit en paus för att diska.
Oliver är på väg hem från Marma, så han dyker nog upp om ett tag.


Tänkte slänga upp några bilder på mina nya stövlar jag köpt :) min kära syster är lite nyfiken på hur dom ser ut, mina andra gick nämligen sönder förra helgen.. sulan lossna.











Så där ;)

Hoppas alla får en trevlig helg! Själv så ska jag bara vila upp mej inför nästa vecka. Kolla lite på anatomin och kanske sätta igång med lite pyssel, tänkte ta tag i och göra album. Kort från när jag va liten tills nu. Phuuu kommer nog ta ett tag :)

///*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0