Rutiner

Tycker det är lite jobbigt när man ska ställa om sej själv, med tid,mat mm... jag blir så trött av det!!! Värsta är att man går upp så tidigt nu när skolan dragit igång... Äter frukost har lektion sen vid 11 är man skit hungrig! så man äter lunch alldeles för tidigt. Man blir trött runt 12, och sen hungrig vid 3 när man är på väg hem igen..... känns inte som jag gör annat än och äter sover och dricker:P Och myser såklart :)

Nu sitter jag i soffan och kikar på tv. Oliver slutar om en halvtimme. Så jag tänkte börja laga mat om en stund. Idag tänkte jag göra en spenat röra, som jag gör väldigt ofta... och är sjukt god! Kan säga att den innehåller mycket vitlök och cremefrech.

Vecka 8 är det dags för 6 veckors praktik! Ska bli skönt :) Kanske man kan fokusera på projektarbetet lite.



Det är vad jag kan uppdatera just nu... börjar bli varmt i knät av datorn nu ;)

///*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0