Hjälp

Det känns lite bättre idag. Imorgon ska jag till en läkare och få prata av mej lite, det kanke hjälper eller inte, Men värt och pröva.

Den här veckan har det inte varit någon skola för mej, och det är nog lika bra så. Jag måste ta tag i mej själv först.

Jag kommer troligtvis åka hem till Mora imorgon, saknar Mamma, Pappa, syrran, Johan, Maya och alla där hemma.

Imorse gjorde Oliver frukost till mej, så söt han är :) Han är den bästa pojkvännen man kan ha, så glad att han är min :)
Ikväll ska jag och Oliver hem till Malin och Gabriel. Vi ska spela spel och äta pizza och bara ha det mysigt...

Nu ska jag ta tag i lite disk, tvätt mm innan Oliver kommer hem....





///*


Kommentarer
Postat av: sara

skitbra bild!! den ska jag visa J :)

2010-01-20 @ 19:14:16
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0