Ensam

Idag känns det ensamt.

Jag har väl sett till själv idag att jag inte mår så bra. Har inte ätit ngt, bara druckit en islatte. Men nu när jag kom hem så kände jag mej så skakis, så jag rosta en macka.

Nu vill jag ha en stor skog som jag brukar säga, och bara få skrika, svära, mm.

Jag behöver musik, och spotify slutade bara och fungera här om dagen? Konstigt!
Skulle behöva städa lägenheten. Men går ju inte om man inte har musik.



Oliver ringde för  en timme sen och sa att han skulle på hockey med en från jobbet. Så han kommer inte föräns sent ikväll.

Nej inte vet jag. Allt känns bara jobbigt och ensamt idag. Hoppas det blir bättre snart.

Pengarna från CSN kommer nästa vecka, så inga pengar har man. När man inte har pengar är det ganska tomt i kylen, och jag får brist på fantasi på vad man ska laga för något.

Ja nej ska se om jag kan ladda hem spotify igen!




///*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0